رجوع به نماینده خدمات…
شما مشتری عزیز میتونید با دریافت آدرس نزدیکترین نماینده ما از دکمه زیر محصول خودتون رو برای تعمیر/دریافت خدمت به نماینده ما ارجاع بدید. نماینده های ما در سراسر کشور تقویت شدن و مشکل شما رو پیگیری میکنن (:
مهلت تست هفت روزه
کلیه محصولات ما از زمان خرید 7 روز مهلت تست دارند. در صورت بروز اشکال جی ال ایکس موظفه که اون رو براتون با یک محصول نو تعویض و ارسال کنه. این صادق درباره کالاهاییه که نیاز به تست دارند!
ضمانت تعویض محصول
تا 6 ماه بعد از خرید محصولات کلاسیک( کیبردی ) از جی ال ایکس ما موظفیم اگر محصول به مشکلی برخورد کنه اون رو به رایگان براتون تعویض کنیم.
ضمانت تعمیر
هر محصولی که از ما خریداری میشه و با اون کارت گارانتی ارسال میشه تا 12 ماه تحت ضمانت ماست. تا 12 ماه هرنوع اشکال که نیاز به تعویض قطعه و تعمیرات داشته باشه به رایگان صورت انجام میگیره.
ضمانت پشتیبانی قطعه
شرکت جی ال ایکس ضمانت میکنه که تا 3 سال از زمان تولیدمحصول(معیار زمان تولید است نه خرید)محصول خودش رو در مقابل تامین قطعات ضمانت کنه. اگر این مهم تحقق پیدا نکنه ما ضمانت میکنیم که از طرح تعویض براتون استفاده کنیم (:
تعهد به پرداخت خسارت
اگر که حین تعمیر محصول بواسطه خطای پرسنل ما/نماینده های ما محصول دچار عیبی دیگه بشه جی ال ایکس متعهد هست که با هزینه خودش از محصول رفع عیب کنه.
موردی بود؟! ما هستیم (:
اگر احیانا در روند رسیدگی به مشکلتون توسط نماینده ما به موردی یا مشکلی برخورد کردین کافیه از طریق صفحه ارتباط با ما یا تماس تلفنی با شماره واحد خدمات پس از فروش اعلام مشکل کنین تا همکاران ما به موردتون رسیدگی کنن (:
تاخیر در تعمیر
اگر تاخیر در تعمیر محصول بیش از 15 روز بشه مدت زمان تاخیر به زمان گارانتی اضافه میشه. همچنین این تاخیر میتونه منجر به تخفیف در فاکتور شما هم بشه که بستگی به مشکل محصولتون داره (:
مفقود شدن محصول
اگر محصول شما در نماینده ما مفقود بشه شرکت ملزم هست که به شما یک محصول نو از همان نوع یا از نوع مشابه قیمتی تقدیم کنه
پیگیری وضعیت
پیگیری وضعیت رو از خود نماینده مطالبه کنین و در صورتی که هر موردی پیش اومد با ایمیل info@glx.ir تماس بگیرین.
چطور پرداخت کنیم؟
اگر محصول تحت پوشش گارانتی ما باشه که هیچ در غیر اینصورت نماینده ما مطابق تعرفه و ریزهزینه کردها هزینه رو براتون محاسبه و تقدیم میکنه
پشتیبانتون هستیم (:
هر مشکلی توی روند تعمیر توسط نماینده براتون پیش بیاد همکاران ما در واحد خدمات پس از فروش از 8 الی 16 پاسخگوتون هستن. همچنین میتونین از طریق صفحه ارتباط با ما هم برامون پیغام بدید.